Város
barát
Nagyon
könnyű

A Booster széria modelljei a világ legjobb ultrakönnyű és ultrakönnyen összecsukható városi rollerei közé tartoznak. Az európai E-Twow gyártja őket. A legjobb városi rollert keresve nem talál a világon másik olyan terméket, amely jobb súly/teljesítmény/ár arányt nyújtana. A Booster ES a Booster V utódja. Súlya mindössze 11,6 kg, sebessége 30 km/h, hatótávolsága pedig 30 km.

`

E-Twow Booster ES

Új termék

Termékopciók
Szín: *
 
 
 
alap ár

369 900 Ft‎Áfát tartalmazza

- +

Legjobb ár garancia

Jobb árat talált?

Vegye fel velünk a kapcsolatot

A kiválasztott modell elérhetősége

A konfigurációtól függően változhat

Eshop
Rendelésre
Tudjon meg többet
  • Élethosszig tartó 50% kedvezmény a szervizből
  • 10% kedvezmény pótalkatrészekre
  • 10% kedvezmény a tartalék akkumulátorból
  • Az első szerviz teljesen ingyenes
  • Kedvezmény a következő vásárláshoz
  • Ingyenes biztonsági ellenőrzések
  • Származási tanúsítvány
Minden fontos

Információk a termékről

 
Több infó

A legjobb ultrakönnyű városi roller 1000 euró alatt

A Booster ES ultrakönnyű városi modellt, az európai E-Twow gyártja. Kétségkívül a legjobb súly / tömörség / teljesítmény / kényelem / ár arányt kínáló modellek közé tartozik. A teljes Booster széria egyértelmű és ésszerű választás városi környezethez. Pehelysúlyuk ellenére ezek a rollerek még nehezebb, akár 110 kg-os utasokat is elbírnak, és szabványon felüli teljesítményt nyújtanak. A rugózott hátsó és első tengely elegendő kényelmet biztosít, amit a rendkívül könnyű összecsukhatóság egészít ki a leleményes mechanizmusnak és fogantyúknak köszönhetően. Ezek a rollerek nem igényelnek karbantartást, sőt kinetikus energia-visszanyerési rendszerrel (KERS) is rendelkeznek. Az E-Twow Booster ES az egyik legjobban felszerelt modell. Kitűnő teljesítményének és kiváló minőségű, erős akkumulátorának köszönhetően akár 100 kg-os vezetőknek is ajánljuk. Elődjéhez hasonlóan új, szilikon futófelületet kapott, amely nedves ruhával könnyen tisztítható, megerősített összecsukható kormánnyal rendelkezik, ami kiküszöböli a biztonsági zár időnkénti kioldása okozta problémát, de legfőbb előnye a sokkal könnyebben kezelhető összecsukó mechanizmusa, amely kézzel is működtethető. Az összecsukó kart mágnes rögzíti.


Használat és praktikum

A Booster széria rollerei kétségtelenül a világ legpraktikusabb rollerei közé tartoznak. Ennek a modellnek egyetlen célja az, hogy a legjobb megoldást nyújtsa városi környezetben, és ezt a célt százszázalékosan teljesíti. Arra nem lehet számítani, hogy kényelmes utazást biztosít a városon kívüli nagy távolságokhoz. Terepjáró képességei szinte egyáltalán nincsenek. Mindez azonban könnyen feláldozható, mivel a városban ezekre egyszerűen nincs is szükség. Ami a városban számít, az a kis súly, könnyű irányíthatóság és összecsukhatóság, ellenállóképesség a göröngyös utakkal szemben és a járdán. Ha ehhez még hozzáadjuk az elegendő teljesítményt, hatótávolságot és a teljesen karbantartás nélküli üzemeltetést, megkapjuk a Booster szériát, amelynek gyakorlatilag nincs versenytársa ebben a súlykategóriában. Nem fog defektet kapni a szabadalmaztatott anyagból készült, tömlő nélküli kerekekkel, amelyek mindazonáltal kellően tapadnak, de a legfontosabb, hogy az első és a hátsó tengelyre vannak rugózva, így a rollert vezetni még mindig elég kényelmes városi távokon. A Booster széria zsenialitása a kompakt tárhely. A roller kevesebb, mint tíz másodperc alatt összecsukható minimális méretre (és később kihajtható), ennek köszönhetően kisebb, mint egy kis aktatáska. Beteheti egy kávézó széke alá, buszban vagy vonatban elfér az ülőhely alatt, sőt ezek közül a rollerek közül többet el is helyezhet egy átlagos autó csomagtartójában. Összecsukva kevesebb mint 15 cm széles, 33 cm magas és körülbelül egy méter hosszú, vagyis szinte bárhova elfér. Ez nem mondható el egyetlen másik rugózott kerekű és hasonló paraméterű elektromos rollerről sem. A kormányrúd nagyon praktikus, magassága könnyen állítható és a gyorskioldó mechanizmusának köszönhetően néhány másodperc alatt alacsony és magas vezetőkhöz is igazítható.


Teljesítmény és hatótávolság

A Booster ES teljesítménye 500 W, ami azonban pehelysúlyát tekintve kiváló, súlya mindössze 11,6 kg. A taposólemez elrejti a 36 V-os Li-Ion akkumulátort, amely 7,8 Ah kapacitást biztosít, ami akár 280,8 Wh tárolt energiát is jelenthet. A teljesítmény és az akkumulátor kombinációjával 30 km-es hatótávolság érhető el, ami súlyát tekintve szabványon felüli. Ha azonban nem az ár az egyetlen befolyásoló tényező, javasoljuk, hogy tekintse meg a GT SL modellt is. Kisebb felár ellenében 33%-kal nagyobb akkumulátorteljesítményt kínál, és nagyobb feszültségen üzemel, így ersősebb, akár 700 W-os teljesítményt is kínálhat, amit különösen hegymenetben fog érezni. Paramétereivel ez a modell még mindig a világ egyik legjobbja, és maximum 100 kg-ig bőven elegendő.

A fent említett teljesítmény és műszaki jellemzők miatt a Booster ES modellt 100 kg-nál kisebb súlyú vezetőknek ajánljuk, akiknek ez a roller minden igényét kielégíti. A roller teljesítménye lehetővé teszi, hogy akár 30 km/h-s sebességet is elérjen vele, ami bőven elegendő a városban. Sík felületen nehezebb vezetők is használhatják, és akár 100 kg-os utasokkal a kisebb emelkedőkkel is megbírkózik.

 

 

Kényelem

Sok vásárló tart a szilárd kerekű rollerektől a kevésbé kényelmes utazás miatt. A teljes Booster sorozat azonban szabadalmaztatott anyagból készült szilárd gumiabroncsokat használ. Soha nem lesznek olyan puhák, mint a levegővel feltöltött gumiabroncsok, mégis kissé rugóznak és különösen jó tapadással bírnak. Ezek a kerekek nagyban hozzájárulnak az általános kényelemhez, mivel nem lehet őket kilyukasztani, így defektet sem kaphat velük. Sokkal nagyobb lesz az önbizalma és az élvezet is, mivel tudja, hogy céljához mindig időben érkezik meg, és nem kell aggódnia a gumiabroncs nyomása vagy leeresztése miatt. Ez önmagában is nagy értéket képvisel, mivel a 8 hüvelykes kerekek esetében a levegővel töltött gumiabroncsokkal ellátott modellek gyakran kapnak defektet a városban. Ha naponta vezet, ezek a kerekek általában havi egy defektet spórolhatnak meg. Sőt, a E-Twow Booster ES modellen rugózott első és hátsó kerék van, ami mind a kényelmet, mind a biztonságot fokozza. A rugózott kerekeknek köszönhetően nem eshet le a rollerről, ha véletlenül kátyúba futna vagy nekimenne valaminek. Az első és a hátsó rugó könnyen cserélhető, és raktáron tartjuk őket. Az ajánlott csereintervallum körülbelül 3000 km. A hátsó rugó előterhelése állítható ami azt jelenti, hogy a vezető a saját súlyához igazíthatja, és ezáltal megváltoztathatja a roller hasmagasságát. Az olyan jellemzők, mint az automatikus érzékelővel működtetett első lámpa, a tempomat, a jó elrendezésű kijelző, a rendkívül kis súly és mindenekelőtt a teljesen karbantartásmentes üzemeltetés mind hozzájárulnak a fokozott kényelemhez. Semmi miatt nem kell aggódnia, csak töltse fel és vezesse. Az első fék elektromágneses, ami azt jelenti, hogy nem igényel karbantartást, vagy a fékbetétek beállítását és cseréjét. Ráadásul fékezéskor visszatölti az akkumulátort. Ebben a súlykategóriában a roller által nyújtott vezetési kényelem átlagon felüli. Persze ez nem felel meg a lég vagy olaj lengéscsillapítókkal felszerelt modelleknek. Ilyen modellek azonban nem is léteznek ebben a súlykategóriában. Ennek a rollernek a kényelme az élen jár. Nem igényel mást, mint töltést és alkalmankénti átvizsgálást. Az állítható magasságú kormányrúd növeli a kényelmet. A roller könnyen illeszkedik a különböző magasságú vezetőkhöz, így az egész család tudja használni.

 

Biztonság

A Booster sorozat számos biztonsági funkcióval büszkélkedhet. Az integrált érzékelővel működtetett automatikus világítás óriási előnyt jelent. Többé nem kell gondolnia a lámpák bekapcsolására. A fények elég erősek ahhoz, hogy nem csak az éjszakai órákban, de még szürkületben is jól láthatók legyenek. A szilárd gumiabroncsokat azért véljük előnyösnek, mert velük nem kaphat defektet és nem kell rendszeresen ellenőrizni őket, mivel ezek az abroncsok több ezer kilométert bírnak. A rugózott futómű óriási biztonsági előnnyel jár, mivel megvédi az olyan helyzetekben, amelyek kétségtelenül eséshez vezetnének a rögzített alvázas rollerek vezetése közben. A futómű képes kezelni azokat a kis lyukakat és göröngyöket, amelyeket nem mindig sikerül észrevenni gyors haladás közben. Meg kell azonban jegyezni, hogy sajátos biztonsági hátrányai vannak, és ezt figyelembe kell venni a roller vezetése során. A gyártó rendkívül alacsony súlyra törekedett, miközben megpróbálta elérni a maximálisan elérhető összehajthatóságot és a karbantartásmentes működést. Kis súlyukat tekintve ezek a rollerek a világon az első helyen állnak. A roller könnyűvé tételéhez azonban valahol máshol le kellett faragni. Éppen ezért a rollert nem szerelték fel a szokásos mechanikus első fékkel, hanem azt egy elektromágneses első fékkel váltották ki, amely meglehetősen hatékonyan fékezi az első kereket, és ezzel egyidőben az akkumulátort is tölti. A fékhatás fékkarral jól szabályozható, ami azonban némi gyakorlatot és türelmet igényel. Ezért javasoljuk, hogy az első néhány kilométert nagyobb körültekintéssel tegye meg, amíg megszokja ezt a fékezési módot. A hátsó kereket úgy fékezzük, hogy a lábunkat a sárvédőre nyomjuk. Ez a fékezési módszer meglepően hatékony, és könnyedén teljesen blokkolni tudja a hátsó kereket. Ez ismét egy kis gyakorlást igényel, de ha megszokja, teljesen természetessé válik, és egy kis türelemmel és ésszerű irányítással mindig biztonságosan meg tudja állítani a rollert.

 

Dizájn

A teljes Booster széria kialakítása szigorúan a funkcionalitásra épül - a lehető legkisebb súly és tömörség. Ezért a roller feláldozott bizonyos tervezési sajátosságokat, és alapvető formákat használó ipari megjelenéssel bír. A minimalista méretek és súly miatt minimalista formatervezésre volt szükség, alapformákkal. Mindazonáltal ezek a formák egységes érzetet keltenek, amihez gyorsan hozzá lehet szokni. A kábelezést a roller alvázába építették be a kormányrúd belsejében és a karosszérián belül elvezetve, így a minimalista kialakításba nem zavarnak bele lelógó kábelek. A kijelző, a vezérlőmű és a fényszórók elegánsan vannak elhelyezve úgy, hogy vezetés közben mindig kéznél legyenek. Kompaktságának köszönhetően a roller hihetetlenül kicsi és összecsukva igazán elegánsnak tűnik. Éppen ezért jól mutat egy étteremben vagy kávézóban, ahol jól elfér, és nem néz ki oda nem illőnek. Kialakításával igazából könnyebbnek tűnik, mint valójában. Az átlagos megfigyelő első pillantásra észre sem veszi, hogy ez egy erős, önjáró elektromos roller, és inkább a klasszikus motor nélküli rollerek közé sorolja.

 

 

Értékelésünk

Az E-Twow által gyártott modellek a legnépszerűbb és egyben a legkeresettebb rollerek közé tartoznak. Kétségtelenül ezek a világ legkönnyebb elektromos városi rollerei. Nincs olyan roller, amely legyőzné őket ebben a súly- és teljesítménykategóriában. Gyártók tucatjai nem tudták felülmúlni, és a közeljövőben nem is fogják. Az E-Twow márka tíz éve szakosodott az ultrakönnyű rollerekre , és ők rendelkeznek a legjobb szakértelemmel ebben a kategóriában. Más márkákkal ellentétben arra koncentrálnak, amiben a legjobbak. Ezért hisszük, hogy sokáig uralni fogják ezt a kategóriát. A Booster ES a legjobb ultrakönnyű, 1000 euró alatti elektromos roller a világon. A mechanikus fék hiánya óriási előnyt jelent a karbantartás szempontjából, amely ennél a modellnél gyakorlatilag nulla. Ugyanakkor valamivel jobb vezetési készségeket és a rolleres azon képességét kívánja meg, hogy előre lássa a hátsó fék szükségességét és használja is azt. A teljes választékhoz több száz alkatrészünk van raktáron, és mindent tudunk ezekről a rollerekről, így vásárláskor biztos lehet abban, hogy gyorsan megjavítjuk, ha valami történne a rollerrel. Az eredeti kiegészítők nagy előnyt jelentenek, mivel a rollerre szabták őket, mint például a praktikus tartót a tárgyak könnyebb szállításához, a kerekes hátizsákot a roller cipeléséhez (de húzhatja is, mint egy bőröndöt), a praktikus zsebet a kormányrúdon (például egy töltőnek vagy a pénztárcájának) vagy a mobiltelefontartót. Vásárolhat egy második töltőt is, így az egyiket tarthatja otthon, a másikat pedig a munkahelyén. A széria minőségét az a tény is bizonyítja, hogy más márkák az E-Twow-tól vásárolják ezeket a rollereket, és saját márkanevükön értékesítik újra, mivel maguktól nem tudtak előállítani ilyen specifikációjú rollereket - többek között ilyen az SXT (Németország), az Uscooters (USA), a Zoom (Ázsia), a Powero (Közép-Európa). Nálunk mindig az eredeti E-Twow termékhez jut hozzá a legfrissebb fejlesztésekkel, mivel mi közvetlenül a gyártóval állunk kapcsolatban és a márka kizárólagos forgalmazói vagyunk. Ugyanez a helyzet a Booster ES modellel is, amelyet a legújabb ráncfelvarrással kínálunk, beleértve az új szilikon futófelületet, de különösképpen a jelentősen továbbfejlesztett összecsukó mechanizmust. Elődjéhez képest az E-twow Connecttel való kapcsolatát a legnagyobb előnyének és fontos hozzáadott értéknek tartjuk.

Szerviz

Mi vagyunk az E-Twow márka kizárólagos forgalmazója és kereskedője Szlovákiában, Csehországban és Ukrajnában. Közvetlen garanciális és a garancia lejárata utáni szervizelés a következő üzleteinkben biztosított: Prága, Brno, Pozsony és Ungvár. A legtöbb alkatrészt raktáron tartjuk, és mi vagyunk a garanciális és a garancia lejárata utáni javítások egyedüli hitelesített szolgáltatója, így a roller vásárlásakor nem kell a szervizelés vagy az alkatrészek elérhetősége miatt aggódnia. A gyártó közvetlen képviseletének köszönhetően a bonyolultabb javításokkal és a diagnosztikával is elboldogulunk. Kiváló, a szokásosnál szorosabb kapcsolatot ápolunk az E-Twow céggel, technikusainkat közvetlenül a gyártóüzemükben képzik ki, ezért tudunk gyors garanciális és garancia utáni szervizelést biztosítani. Ráadásul így a rollereket nem kell elküldeni átvizsgálásra a világ másik felére.

A márkáról

Az E-Twow az egyik legrégebbi elektromos rollermárka a világon. Tíz éve gyártanak elektromos rollereket. Azon kevés márkák egyike, amelynek székhelye Európában, pontosabban Németországban (Stuttgart közelében) és Romániában van. A márka alapítója Dr. Sorin Sirbu, aki továbbra is személyesen felügyeli a Kínában folyó gyártást (hasonlóan a többi márkához). Az E-Twow-val kapcsolatban elképesztő, hogy tíz év után is kitartanak eredeti céljuk, azaz a legjobb ultrakönnyű elektromos városi rollerek gyártása mellett. Ez talán annak köszönhető, hogy nem csábultak el új területek felé és folyamatosan fejlesztik rollereiket, amelyek így évről évre jobbak és megbízhatóbbak lesznek. Fokozatosan fejlődve olyan modellekkel álltak elő, amelyeknek nem akad versenytársuk a világon, és a súly / teljesítmény / kényelem / összecsukhatóság arányában verhetetlenek. Több mint 40 országban értékesítik rollereiket, miközben a vállalat a termelésének környezetre ható tényezőire is odafigyel. Hosszú évek óta kiváló kapcsolatot ápolunk az E-Twow-val, és látjuk, hogy lelkesen és meggyőződéssel dolgoznak a környezetbarát egyéni elektromobilitás érdekében.

3/10
Kényelem
9/10
Karbantartás
30 km/h
Sebesség
11,6 kg
Súly
500 W
Teljesítmény
30 km
Hatótávolság
Hátsó felfüggesztés
Első fék
Felfüggesztés elöl
Motor elöl
Városba alkalmas
Első világítás
Hátsó fényszórók
Nagyon könnyű
Több színváltozat
Jól összecsukható
 
Adatlap
Teljesítményparaméterek
Jellemzők A gyártó által megadott érték Voltride független mérés Értékelés
Súly akkumulátorral 11,6 kg Várakozás a tesztre
Töltési idő 4 h Várakozás a tesztre
Max. sebesség a feloldás előtt 25 km/h Várakozás a tesztre
Max. tervezési sebesség 30 km/h Várakozás a tesztre
Teljesítmény 500 W Várakozás a tesztre
Hatótávolság 30 km Várakozás a tesztre
 
Adatlap
Egyéb paraméterek
Jellemzők A gyártó által megadott érték
      Hossz 98 cm  
      Magasság 116,7 cm  
      Szélesség 38,6 cm  
      Hossz összecsukva 98 cm  
      Magasság összecsukva 33 cm  
      Szélesség összecsukva 15 cm  
      Motor típusa szénmentes (BLDC) a kerékben  
      Akkumulátor típusa Li-Ion  
      Akkumulátor gyártója E-twow  
      Akkumulátor feszültsége 36 V  
      Akkumulátor kapacitása 7,8 Ah  
      Akkumulátor energiája 280,8 Wh  
      Visszatáplálás igen  
      Vezérlőrendszer ujjkar  
      Tempomat Nem  
      Sebességkorlátozás igen  
      Elektromos indítás igen  
      Erőátviteli rendszer elülső hajtás  
      Első fék erősítő  
      Hátsó fék láb  
      Első kerék típusa tömör  
      Első kerék átmérője 8"  
      Hátsó kerék típusa tömör  
      Hátsó kerék átmérője 8"  
      Felfüggesztés első és hátsó  
      Első felfüggesztés rugó  
      Hátsó felfüggesztés rugó  
      Világítás elől és hátul  
      Féklámpa igen  
      Max. terhelhetőség 110 kg  
Elégedett vásárlók

Vélemények

Jót cselekszünk Önnek köszönhetően.

Vásároljon, és válassza ki, -fák ültetésével, -akkumulátorok újrahasznosításával vagy kerékpárutakkal akarja-e segíteni a környezetet. Mi is hozzájárulunk!
Kosárhoz Ön által hozzáadva
Mennyiség
Összesen
0 termék van a kosaradban 0 termék van a kosaradban
Összesen (áfát tartalmazza)
Vásárlás folytatása