Mi teszi szervizközpontunkat világszínvonalúvá?
-
Az egyetlen hivatalos szerviz több mint 20 márkához
A Max Blinker több mint 20, elektromos rollereket és személyi elektromobilitási termékeket gyártó márka engedélyével rendelkezik. Ennek köszönhetően ezekről a csodálatos közlekedési eszközökről egyedülálló tapasztalattal és tudással rendelkező csapatunk van. A diagnosztika és a javítás mindennapi betevőnk, mert aligha talál olyan problémát, amilyet még ne oldottunk volna meg.
-
A járművet otthonában vesszük át, bárhol is van Európában
Az otthoni szervizelés a legjobb, amit kérhet. Nem kell többé tömegközlekedési eszközökön vagy a városi dugóban utaznia elromlott járművével. Hagyja magát kényeztetni, a dugókban futáraink foglalják el a helyét, akik átveszik Öntől a járművet és pár napon belül megjavítva az ajtajához viszik.
-
Képzés és műszaki támogatás közvetlenül a gyártótól
Az utolsó csavarig tökéletesen ismerjük a rollereket és egyéb járműveket. Ugyanakkor közvetlenül ismerjük azokat az embereket is, akik fejlesztik, tesztelik és gyártják ezeket. A kínálatunkban szereplő több mint 20 márka mindegyikével személyes kapcsolatban állunk, és ismerjük a márkák mögött álló embereket. Ezért kapunk közvetlenül a gyárból képzést, valamint műszaki támogatást. Ez egy valódi előny, amellyel csak a Max Blinker rendelkezik.
Üdvözöljük a Max Blinker szervizközpontban
Az elektromos rollerek és egyéb személyi elektromobilitást elősegítő járművek nem játékszerek vagy közönséges elektronikai szórakoztató cikkek. Mindenekelőtt olyan közlekedési eszközök, amelyek nagy sebesség elérésére képesek. Éppen ezért az autókhoz és motorkerékpárokhoz hasonlóan rendszeres és magas színvonalú szervizelést érdemelnek.
Ha elromlik a tévéje, nem tud sorozatokat nézni a Netflixen, de ha elromlik a személygépkocsija, nem csak egy találkozót késhet le, hanem az egészsége is veszélybe kerülhet. Az egészségünkre vigyáznunk kell, ezt tudjuk mi is. Ezért építettük fel szerviz szuperközpontunkat. Kompromisszumnak valóban nincs helye, ha szervizelésről vagy az egészségéről van szó.
Bízza magát szakembereinkre, akik a gyártók közvetlen támogatását élvezik. A szervizelést úgy végezzük, mintha - miután elkészültünk vele - az Ön járművére bíznánk a saját életünket.
Európai szerviz
szuperközpont
A szervizelés során nincs helye kompromisszumnak. Ezért építettük meg a legnagyobb és legmodernebb szerviz szuperközpontot, amely több mint 20 márka elektromos rollereit és személyi elektromobilitási járműveit látja el. Mindezt a gyártók közvetlen támogatásával, akik segítenek a legbonyolultabb esetek diagnosztizálásában.
Több mint 10000 eredeti alkatrészt tartunk raktáron, speciális diagnosztikát végzünk akkumulátorokon és az elektronikán, a szervizelést pedig úgy végezzük, mintha javítás után mi magunk vezetnénk a járműveket a Max-ig. Ezért nyugodtan megbízhat bennünk. Gondolkodásmódunk környezetbarát és gazdaságos, ezért ahol van értelme, nem cseréljük, hanem javítjuk az elektronikát.
alkatrész raktáron
és szervizelése
teljesen ingyenesen*
Egész Európában a legnagyobb alkatrészraktár több mint 20 márkához
Rendelkezhet annyi szervizszakemberrel, amennyivel csak akar, de ha nincs elég nagy készlete a pótalkatrészekből és a szükséges komponensekből, akkor mind tehetetlenek lesznek. Még a legjobb műszerész vagy villanyszerelő sem tud megjavítani minden sérült alkatrészt, néhányat egyszerűen ki kell cserélnie. Ha ezek nincsenek raktáron, hónapokig is eltarthat a beszerzésük. Küldetésünk, hogy minél több, elektromos rollerrel vagy egyéb személyi elektromobilitási járművel közlekedni vágyó mobilis személy legyen. Szeretnénk, ha ezeket tudnák is vezetni, és nem arra kellene várniuk, hogy a járművek visszaérkezzenek a szervizből. Ezért a legfontosabb számunkra az, hogy Ön a lehető leghamarabb visszatérhessen a vezetéshez
alkatrész raktáron
közvetlenül a gyártótól
a megbeszélt határidőn belül
Hogyan működnek a dolgok
a szervizünkben?
Olyan ez, mintha a legjobb barátját elküldené egy exkluzív wellness nyaralásra néhány napra. Egyszerűen élvezni fogja, megköszöni, és mire visszatér, teljesen megújul.
Lépjen kapcsolatba velünk
Rendelje meg online, telefonon vagy e-mailben. Rendeléskor kérjük, legyen kéznél a gyártó és a modell neve, a VIN (széria) szám és a vásárlást igazoló bizonylat. Próbálja meg a lehető legvilágosabban leírni a megoldandó problémát, esetleg csatoljon videót vagy fényképeket a problémáról. A megrendelés alapján futárt küldünk, aki átveszi a rollert vagy egyéb járművet.
Rendelje meg onlineKészítse elő rollerét
Csomagolja be úgy, hogy szállítás közben ne sérüljön meg, ideális esetben használja az eredeti dobozt. Egyes modelleknél előfordulhat, hogy a kormányt szét kell szerelni ahhoz az állapothoz, amelyben a rolllert vagy a járművet megkapta. Ha nincs meg az eredeti csomagolás, használjon erős dobozt és buborékfóliát. A jármű semmiképp nem mozoghat szabadon a dobozban, különben megsérül! Ha erre nincs lehetősége, térítés ellenében el tudjuk küldeni külön erre előkészített dobozunkat. Mindenképpen tegye be a töltőt is. Kérjük, a járművet lehetőleg tisztán küldje el hozzánk.
Érkezik a futár
A futár általában a következő munkanapon érkezik. Állapodjon meg vele egy alkalmas időpontban, és a szerviz megrendelése után adja át neki a járművet becsomagolva. Ha a rolleren könnyen eltávolítható tartozékok vannak, amelyek nem kapcsolódnak a problémához, például külső hangszóró, kérjük, azokat távolítsa el, és ne tegye be a dobozba.
Diagnosztizáljuk a problémát
Miután kézhez kaptuk szervizünkben a járművet, visszaigazolást kap, és megkezdjük a munkát a rolleren vagy egyéb járművön. Ez néhány órától néhány napig tarthat a szerviz terheltségétől függően. A diagnosztikával több kolléga is foglalkozhat a probléma jellegéből fakadóan.
Elkészítjük Önnek a legjobb árajánlatot, vagy elismerjük a jótállást a javításra
Ha jótállás alatti javításról van szó, azonnal nekilátunk a probléma megoldásának. Térítéses szervizelés esetén szakembereink árajánlatot készítenek a munka és az alkatrészek becsült költségével. Ennek elfogadása és az Önnel való egyeztetés után nekiláthatunk a munkának.
Elvégezzük a javítást és alaposan teszteljük
Csapatunk megkezdi a szakszerű javítást. Ha valamilyen oknál fogva nem állnak rendelkezésünkre a szükséges pótalkatrészek, azonnal megrendeljük azokat. A szervizelést speciálisan képzett szakembereink úgy végzik, mintha saját járművükről lenne szó, amelyre a mindennapi használat során életüket rábízzák. A javítást elvégzése után a szervizközpont vezetője ellenőrzi.
Ingyenes biztonsági ellenőrzés
Minden elektromos rolleren és járművön továbbra is elvégezzük ingyenes biztonsági ellenőrzésünket, mert számunkra az Ön biztonsága a legfontosabb. Hiszen ez nem játékszer vagy közönséges elektronikai szórakoztató cikk, hanem egy közlekedési eszköz. Ha problémát észlelünk, szakemberünk felveszi Önnel a kapcsolatot, és egyeztet a következő lépésről.
Futárunk visszaszállítja a járművét otthonába
Ha térítéses szervizelésről van szó, akkor visszaküldés előtt kérjük a szolgáltatás kifizetését. Ezt követően a néhány napos wellness tartózkodás után elküldjük járművét az Ön által választott címre. Ez eltérhet attól a címtől, ahol felvettük, ezt Ön dönti el. Futárunk házhoz szállítja a csomagot, hogy ez az Ön számára a lehető legkényelmesebben történjen. Most már élvezheti a szakszerűen megjavított és felújított járművet, minket pedig eltölthet az a nagyszerű érzés, hogy még egy vezetőt visszasegítettünk az útra.
Árlista
Garanciális javítás
a tőlünk vásárolt árukra vonatkozik
Ingyenes
Más eladónál vásárolt árukra nem vállalunk garanciális javítást
Biztonsági ellenőrzések
a biztonság sokkal fontosabb számunkra, mint hogy nyereségre tegyünk szert
Ingyenes
Bármilyen rutin- vagy garanciális szervizelésnél biztosítjuk. Külön ellenőrzés esetén a szervizbe és az onnan vissza történő szállítás díját felszámítjuk.
Tőlünk vásárolt áruk
30 perc munkadíj
10 000 HUF / 30 min
Nem tőlünk vásárolt áruk
30 perc munkadíj
20 000 HUF / 30 min
A várakozási idő a szervizre legfeljebb 30 nap. Ha 7 napon belüli expressz szervizelés iránt érdeklődne, a VIP szervizt 31 900 HUF felár ellenében rendelheti meg. További információért ne habozzon kapcsolatba lépni velünk az info@maxblinker.hu e-mail címen.
Felelős személyek
A szervizt nem csak a know-how, a gyártói támogatás vagy a raktáron lévő több tízezer alkatrész teszi azzá, ami. Mindenekelőtt az itt dolgozó szakemberekről szól, mert az ő készségük és szakértelmük a legfontosabb összetevők egy boldog vásárló receptjéhez. Ezek az emberek biztosítják, hogy csapatunk és szolgáltatásaink a legmagasabb szintűek legyenek.
Vállalat
vezetősége
Felelős személyek a
a szerviz üzemeltetéséhez
Vállalati
adminisztráció
Általános Szerződési Feltételek
szerviz nyújtásához
és pótalkatrészek biztosításához
A szervizközpont túlterheltsége esetén - különösen főszezonban - fenntartjuk a jogot, hogy megtagadjuk a nem tőlünk vásárolt készülékek szervizelését saját ügyfeleink támogatását előtérbe helyezendő.
Csak olyan termékeket fogadunk be szervizközpontunkba, amelyek eredete bizonyítható.
A tulajdonosok védelme érdekében nem fogadunk be a szervizbe olyan készülékeket, amelyek tulajdonosa nem tudja igazolni azok eredetét. Bár kereshetnénk vele pénzt, mi mégsem biztosítunk az ilyen készülékekhez szervizt, cseretöltőt vagy pótalkatrészt. Ezzel igyekszünk megnehezíteni a tolvajok életét és megvédeni ügyfeleinket, hogy egyszerűen ne érje meg ellopni a rollert. Az nem akadály, ha használtan vásárolt rollere van, csak kérje el a vásárlást igazoló bizonylatot az előző tulajdonostól.
Kérjük, hogy jól csomagolja be a járművet
A futár általi szállítás nagyon biztonságos, ha a rollert vagy egyéb járművet megfelelően csomagolta be.
Használja az eredeti dobozt vagy egy megfelelő méretű dobozt, hogy a jármű biztonságosan legyen elhelyezve benne, és egyben lehetőleg védje buborékfóliával. Ne felejtse el a töltőt is becsomagolni, a járművet pedig lehetőleg minél tisztábban küldje el. Ha nincs megfelelő csomagolása, felár ellenében küldünk egy megfelelő üres dobozt.
- eredeti doboz vagy jó csomagolás
- a töltőt is tegye a csomagba
- tisztítsa meg a járművet
Ha valahogyan megsérülne új rollere, mi ingyenesen megjavítjuk azt*
A Max Care az
első hónapban ingyenes
* Erre a szolgáltatásra a méltányos használat feltételei vonatkoznak, bizonyos esetekben (például a tulajdonos szándékos károkozása) előfordulhat, hogy a javítás nem biztosítható. A szolgáltatás az első 30 napban ingyenes. Meghosszabbítása nem kötelező és nem automatikus. A szolgáltatás igénybevétele díjköteles: 20000 Ft, vagy az elvégzett javítás értékének 10%-a. A részletekért tekintse meg általános szerződési feltételeinket.