Kattints további termékekért.
Nem található termék.
Kosara üres Ajánlat megtekintése
E-Twow GT SL
A Booster márka minden egyes modellje a világ legjobb ultrakönnyű és ultrakönnyen összecsukható városi rollerei közé tartozik. Az európai E-Twow gyártja őket. A legjobb városi rollert keresve nem talál a világon másik olyan terméket, amely jobb súly/teljesítmény/ár arányt nyújtana. Súlya mindössze 13,2 kg, sebessége eléri az akár 35 km/h-t is, hatótávolsága pedig 41 km.
Új termék
Rendezés
Ma
csak az e-shop megrendelésekre vonatkozik
Feladjuk
Holnap
A konfigurációtól függően változhat
Néhány nap múlva ellenőrizni fogjuk a jelentését és felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Maradjon mindig kapcsolatban rollerével! Ezt a rollert Bluetooth technológiával szerelték fel és E-TWOW Connect alkalmazással kapcsolódik okostelefonjához. Ha párosítani kívánja a rollert az alkalmazással, először meg kell győződnie arról, hogy telefonján be van-e kapcsolva a Bluetooth funkció. Figyeljen arra, hogy a roller is be legyen kapcsolva és hatótávolságon belül legyen. A kapcsolat létrejötte után hozzáférhet a következő funkciókhoz: sebességkorlátozás beállítása, lámpák fel-/lekapcsolása, Zero Start funkció aktiválása és a roller lezárása. A funkciókat fokozatosan bővítik és integrálják. Kapaszkodjon meg, mert ez a Bluetooth-csatlakozású intelligens alkalmazás még élvezetesebbé teszi a vezetést!
A GT SL elektromos roller egy ultrakönnyű városi modell, amelyet az európai E-Twow gyárt. A GT SE modellt váltja fel. Kétségkívül a legjobb súly / tömörség / teljesítmény / kényelem / ár arányt kínáló modellek közé tartozik. A teljes Booster széria egyértelmű és ésszerű választás városi környezethez. Pehelysúlyuk ellenére ezek a rollerek még nehezebb, akár 110 kg-os utasokat is elbírnak, és szabványon felüli teljesítményt nyújtanak. A rugózott hátsó és első tengely elegendő kényelmet biztosít, amit a rendkívül könnyű összecsukhatóság egészít ki a leleményes mechanizmusnak és fogantyúknak köszönhetően. Ezek a rollerek nem igényelnek karbantartást, sőt kinetikus energia-visszanyerési rendszerrel (KERS) is rendelkeznek. Erős, 700 W-os teljesítményével és kiváló minőségű, az E-twow-nál gyártott cellákból álló nagyméretű akkumulátorával akár 110 kg-os vezetőt is elbír, és a meredekebb emelkedőkkel is gond nélkül elbánik. A legjobb, amelyet megvehet, ha egy kisméretű, könnyű, praktikus városi rollert keres.
A GT SL kétségtelenül a világ legpraktikusabb rollerei közé tartozik. Ennek a modellnek egyetlen célja az, hogy a legjobb megoldást nyújtsa városi környezetben, és ezt a célt százszázalékosan teljesíti. Arra nem lehet számítani, hogy kényelmes utazást biztosít a városon kívüli nagy távolságokhoz. Terepjáró képességei szinte egyáltalán nincsenek. Mindez azonban könnyen feláldozható, mivel a városban ezekre egyszerűen nincs is szükség. Ami a városban számít, az a kis súly, könnyű irányíthatóság és összecsukhatóság, ellenállóképesség a göröngyös utakkal szemben és a járdán. Ha ehhez még hozzáadjuk az elegendő teljesítményt, hatótávolságot és a teljesen karbantartás nélküli üzemeltetést, megkapjuk a GT SL modellt, amelynek gyakorlatilag nincs versenytársa ebben a súlykategóriában. Nem fog defektet kapni a szabadalmaztatott anyagból készült, tömör kerekekkel, amelyek mindazonáltal kellően tapadnak, de a legfontosabb, hogy az első és a hátsó tengelyre vannak rugózva, így a rollert vezetni még mindig elég kényelmes városi távokon. A Booster széria zsenialitása az összecsukhatóság. A roller kevesebb, mint tíz másodperc alatt összecsukható minimális méretre (és később kihajtható), ennek köszönhetően kisebb, mint egy kis aktatáska. Beteheti egy kávézó széke alá, buszban vagy vonatban elfér az ülőhely alatt, sőt ezek közül a rollerek közül többet el is helyezhet egy átlagos autó csomagtartójában. Összecsukva 15 cm széles, 33 cm magas és körülbelül egy méter hosszú, vagyis szinte bárhova elfér. Ez nem mondható el egyetlen másik rugózott kerekű és hasonló paraméterű elektromos rollerről sem. A kormányrúd nagyon praktikus, magassága könnyen állítható és a gyorskioldó mechanizmusának köszönhetően néhány másodperc alatt alacsony és magas vezetőkhöz is igazítható.
Az E-Twow GT SL teljesítménye akár 700 W is lehet, ami pehelysúlyát tekintve kiváló, a roller mindössze 13,2 kg-ot nyom. Nem riad vissza a meredekebb emelkedőktől és ereje még a nehezebb utasok számára is elegendő. Súly és teljesítmény arányában semmi sem győzi le. A taposólemez elrejti a 48 V-os Li-Ion akkumulátort, amely 7,8 Ah kapacitást biztosít, ami 374,4 Wh tárolt energiának felel meg. Az akkumulátor az E-twow saját gyártású celláiból áll. A teljesítmény és az akkumulátor kombinációjával 41 km-es hatótávolság érhető el, ami a roller súlyát tekintve szabványon felüli. Paramétereinek köszönhetően az egész világon ez az egyik legjobb modell, és vásárlás után sok-sok éven át minden igényét kielégíti majd. A fent említett teljesítmény és műszaki jellemzők miatt a GT SL modellt 110 kg-nál kisebb súlyú vezetőknek ajánljuk, mivel a roller karosszériájának ez a tervezési határa. Kisebb súly mellett teljesítményét még jobban ki lehet élvezni mind sík felületen, mind a meredekebb emelkedőkön. Ahol a Booster V modellnek segítségre van szüksége egy emelkedőn, ott a Booster GT SL még gyorsulni is képes és gyakran nincs is szükség a teljes erejére. A roller teljesítménye lehetővé teszi a 35 km/h-s sebesség elérését, ami egy városban több mint elegendő.
Sok vásárló tart a szilárd kerekű rollerektől a kevésbé kényelmes utazás miatt. A teljes Booster sorozat azonban szabadalmaztatott anyagból készült szilárd gumiabroncsokat használ. Soha nem lesznek olyan puhák, mint a levegővel feltöltött gumiabroncsok, mégis kissé rugóznak és különösen jó tapadással bírnak. Ezek a kerekek nagyban hozzájárulnak az általános kényelemhez, mivel nem lehet őket kilyukasztani, így defektet sem kaphat velük. Sokkal nagyobb lesz az önbizalma és az élvezet is, mivel tudja, hogy céljához mindig időben érkezik meg, és nem kell aggódnia a gumiabroncs nyomása vagy leeresztése miatt. Ez önmagában is nagy értéket képvisel, mivel a 8 hüvelykes kerekek esetében a levegővel töltött gumiabroncsokkal ellátott modellek gyakran kapnak defektet a városban. Ha naponta vezet, ezek a kerekek általában havi egy defektet spórolhatnak meg. Sőt, az E-Twow GT SL modellen rugózott első és hátsó kerék van, ami mind a kényelmet, mind a biztonságot fokozza. A rugózott kerekeknek köszönhetően nem eshet le a rollerről, ha véletlenül kátyúba futna vagy nekimenne valaminek. Az első és a hátsó rugó könnyen cserélhető, és raktáron tartjuk őket. Az ajánlott csereintervallum körülbelül 3000 km. A hátsó rugó előterhelése állítható ami azt jelenti, hogy a vezető a saját súlyához igazíthatja, és ezáltal megváltoztathatja a roller hasmagasságát. Az olyan jellemzők, mint az automatikus érzékelővel működtetett első lámpa, a tempomat, a jó elrendezésű kijelző, a rendkívül kis súly és mindenekelőtt a teljesen karbantartásmentes üzemeltetés mind hozzájárulnak a fokozott kényelemhez. Semmi miatt nem kell aggódnia, csak töltse fel és vezesse. Az első fék elektromágneses, ami azt jelenti, hogy nem igényel karbantartást, vagy a fékbetétek beállítását és cseréjét. Ráadásul fékezéskor visszatölti az akkumulátort. Ebben a súlykategóriában a roller által nyújtott vezetési kényelem átlagon felüli. Persze ez nem felel meg a lég vagy olaj lengéscsillapítókkal felszerelt modelleknek. Ilyen modellek azonban nem is léteznek ebben a súlykategóriában. Ennek a rollernek a kényelme az élen jár. Nem igényel mást, mint töltést és alkalmankénti átvizsgálást. Az állítható magasságú kormányrúd növeli a kényelmet. A roller könnyen illeszkedik a különböző magasságú vezetőkhöz, így az egész család tudja használni. A GT SL hosszabb platformmal rendelkezik, így sokkal kényelmesebb, mint a rövidebb platformmal rendelkező modellek, mivel több lábteret és valamivel jobb stabilitást biztosít. Ráadásul a GT SL új futófelülete szilikonból készült, így elődeivel ellentétben ez nedves ruhával könnyen tisztítható. Emellett újabb és jelentősen továbbfejlesztett összecsukó rendszerrel rendelkezik, amely könnyen kezelhető manuálisan. Az összecsukó kart mágnes rögzíti. A vezetés kényelmét a hátsó dobfék is növeli, amely tökéletesen kiegészíti az első regeneratív féket, és a kerékpárfékhez hasonló klasszikus karral könnyen vezérelhető.
Az integrált érzékelővel működtetett automatikus világítás óriási előnyt jelent. Többé nem kell gondolnia a lámpák bekapcsolására. A fények elég erősek ahhoz, hogy nem csak az éjszakai órákban, de még szürkületben is jól láthatók legyenek. A szilárd gumiabroncsokat azért véljük előnyösnek, mert velük nem kaphat defektet és nem kell rendszeresen ellenőrizni őket, mivel ezek az abroncsok több ezer kilométert bírnak. A rugózott futómű óriási biztonsági előnnyel jár, mivel megvédi az olyan helyzetekben, amelyek kétségtelenül eséshez vezetnének a rögzített alvázas rollerek vezetése közben. A futómű képes kezelni azokat a kis lyukakat és göröngyöket, amelyeket nem mindig sikerül észrevenni gyors haladás közben. Meg kell azonban jegyezni, hogy sajátos biztonsági hátrányai vannak, és ezt figyelembe kell venni a roller vezetése során. A gyártó rendkívül alacsony súlyra törekedett, miközben megpróbálta elérni a maximálisan elérhető összehajthatóságot és a karbantartásmentes működést. Kis súlyukat tekintve ezek a rollerek a világon az első helyen állnak. A roller könnyűvé tételéhez azonban valahol máshol le kellett faragni. Éppen ezért a rollert nem szerelték fel a szokásos mechanikus első fékkel, hanem azt egy elektromágneses első fékkel váltották ki, amely meglehetősen hatékonyan fékezi az első kereket, és ezzel egyidőben az akkumulátort is tölti. A fékhatás fékkarral jól szabályozható, ami azonban némi gyakorlatot és türelmet igényel. Ezért javasoljuk, hogy az első néhány kilométert nagyobb körültekintéssel tegye meg, amíg megszokja ezt a fékezési módot. A hátsó kereket egy további, független mechanikus dobfékkel szerelték fel, amelyet a kormányon található nagyobb fékkar vezérel a kerékpárokhoz hasonlóan. Ez a fékezési módszer meglepően hatékony, és könnyedén teljesen blokkolni tudja a hátsó kereket, ami azt jelenti, hogy egy kis türelemmel és ésszerű irányítással mindig biztonságosan meg tudja állítani a rollert. A hátsó kerékre kifejtett fékhatás sokkal kényelmesebben vezérelhető, mint a többi E-Twow modellnél. A kiegészítő hátsó fék tehát részben kiküszöböli a széria többi modelljének hátrányait, mivel azok nem rendelkeznek hagyományos mechanikus fékkel. Magától értetődő, hogy a mechanikus első és hátsó fékkel rendelkező modellek fékhatása jobb, és egy tapasztalt vezető ilyen rollerekkel mindig rövidebb távolságon belül tud megállni. Ezek azonban általában meglehetősen nehezebbek és több karbantartást igényelnek. Ezért vezetés közben (csakúgy, mint bármely más modellnél) mindig tartson elegendő féktávolságot. Lassítson le, amikor csak kis esély is van arra, hogy valaki Ön elé léphet. A mechanikus dobfék megléte nagyban hozzájárul a biztonsághoz, így ezzel a rollerrel kicsit gondtalanabbul közlekedhetünk.
Kialakítása szigorúan a funkcionalitásra épül - a lehető legkisebb súly és tömörség. Ezért a roller feláldozott bizonyos tervezési sajátosságokat, és alapvető formákat használó ipari megjelenéssel bír. A minimalista méretek és súly miatt minimalista formatervezésre volt szükség, alapformákkal. Mindazonáltal ezek a formák egységes érzetet keltenek, amihez gyorsan hozzá lehet szokni. A fékkábeleket leszámítva a kábelezést a roller alvázába építették be a kormányrúd belsejében és a karosszérián belül elvezetve, így a minimalista kialakításba nem zavarnak bele lelógó kábelek. A kijelző, a vezérlőmű és a fényszórók elegánsan vannak elhelyezve úgy, hogy vezetés közben mindig kéznél legyenek. Kompaktságának köszönhetően a roller hihetetlenül kicsi és összecsukva igazán elegánsnak tűnik. Éppen ezért jól mutat egy étteremben vagy kávézóban, ahol jól elfér, és nem néz ki oda nem illőnek. Kialakításával igazából könnyebbnek tűnik, mint valójában. Az átlagos megfigyelő első pillantásra észre sem veszi, hogy ez egy erős, önjáró elektromos roller, és inkább a klasszikus motor nélküli rollerek közé sorolja. A futófelület új szilikon borításának, a vadonatúj összecsukó mechanizmusnak és a hosszabb platformnak köszönhetően a teljes Booster szériában a GT SL számít a legmodernebbnek.
Az E-Twow által gyártott modellek a legnépszerűbb és egyben a legkeresettebb rollerek közé tartoznak. Kétségtelenül ezek a világ legkönnyebb elektromos városi rollerei. Nincs olyan roller, amely legyőzné őket ebben a súly- és teljesítménykategóriában. Gyártók tucatjai nem tudták felülmúlni, és a közeljövőben nem is fogják. Az E-Twow márka tíz éve szakosodott az ultrakönnyű rollerekre , és ők rendelkeznek a legjobb szakértelemmel ebben a kategóriában. Más márkákkal ellentétben arra koncentrálnak, amiben a legjobbak. Ezért hisszük, hogy sokáig uralni fogják ezt a kategóriát. A roller akár 110 kg súlyú vezetőket is elbír. Képes megmászni a meredekebb dombokat, ráadásul szabványos hátsó dobfékkel rendelkezik. A mechanikus fék megléte óriási előny a biztonság és a vezetési kényelem szempontjából. A teljes választékhoz több száz alkatrészünk van raktáron, és mindent tudunk ezekről a rollerekről, így vásárláskor biztos lehet abban, hogy gyorsan megjavítjuk, ha valami történne a rollerrel. Az eredeti kiegészítők nagy előnyt jelentenek, mivel a rollerre szabták őket, mint például a praktikus tartót a tárgyak könnyebb szállításához, a kerekes hátizsákot a roller cipeléséhez (de húzhatja is, mint egy bőröndöt), a praktikus zsebet a kormányrúdon (például egy töltőnek vagy a pénztárcájának) vagy a mobiltelefontartót. Vásárolhat egy második töltőt is, így az egyiket tarthatja otthon, a másikat pedig a munkahelyén. A széria minőségét az a tény is bizonyítja, hogy más márkák az E-Twow-tól vásárolják ezeket a rollereket, és saját márkanevükön értékesítik újra, mivel maguktól nem tudtak előállítani ilyen specifikációjú rollereket - többek között ilyen az SXT (Németország), az Uscooters (USA), a Zoom (Ázsia), a Powero (Közép-Európa). Nálunk mindig az eredeti E-Twow termékhez jut hozzá a legfrissebb fejlesztésekkel, mivel mi közvetlenül a gyártóval állunk kapcsolatban és a márka kizárólagos forgalmazói vagyunk.
Mi vagyunk az E-Twow márka kizárólagos forgalmazója és kereskedője Szlovákiában, Csehországban és Ukrajnában. Közvetlen garanciális és a garancia lejárata utáni szervizelés a következő üzleteinkben biztosított: Prága, Brno, Pozsony és Ungvár. A legtöbb alkatrészt raktáron tartjuk, és mi vagyunk a garanciális és a garancia lejárata utáni javítások egyedüli hitelesített szolgáltatója, így a roller vásárlásakor nem kell a szervizelés vagy az alkatrészek elérhetősége miatt aggódnia. A gyártó közvetlen képviseletének köszönhetően a bonyolultabb javításokkal és a diagnosztikával is elboldogulunk. Kiváló, a szokásosnál szorosabb kapcsolatot ápolunk az E-Twow céggel, technikusainkat közvetlenül a gyártóüzemükben képzik ki, ezért tudunk gyors garanciális és garancia utáni szervizelést biztosítani. Ráadásul így a rollereket nem kell elküldeni átvizsgálásra a világ másik felére.
Az E-Twow az egyik legrégebbi elektromos rollermárka a világon. Tíz éve gyártanak elektromos rollereket. Azon kevés márkák egyike, amelynek székhelye Európában, pontosabban Németországban (Stuttgart közelében) és Romániában van. A márka alapítója Dr. Sorin Sirbu, aki továbbra is személyesen felügyeli a Kínában folyó gyártást (hasonlóan a többi márkához). Az E-Twow-val kapcsolatban elképesztő, hogy tíz év után is kitartanak eredeti céljuk, azaz a legjobb ultrakönnyű elektromos városi rollerek gyártása mellett. Ez talán annak köszönhető, hogy nem csábultak el új területek felé és folyamatosan fejlesztik rollereiket, amelyek így évről évre jobbak és megbízhatóbbak lesznek. Fokozatosan fejlődve olyan modellekkel álltak elő, amelyeknek nem akad versenytársuk a világon, és a súly / teljesítmény / kényelem / összecsukhatóság arányában verhetetlenek. Több mint 40 országban értékesítik rollereiket, miközben a vállalat a termelésének környezetre ható tényezőire is odafigyel. Hosszú évek óta kiváló kapcsolatot ápolunk az E-Twow-val, és látjuk, hogy lelkesen és meggyőződéssel dolgoznak a környezetbarát egyéni elektromobilitás érdekében.
Teljesítményparaméterek | |||
---|---|---|---|
Jellemzők | A gyártó által megadott érték | Voltride független mérés | Értékelés |
Súly akkumulátorral | 13,2 kg | Várakozás a tesztre | |
Töltési idő | 4 h | Várakozás a tesztre | |
Max. sebesség a feloldás előtt | 25 km/h | Várakozás a tesztre | |
Max. tervezési sebesség | 35 km/h | Várakozás a tesztre | |
Csúcsteljesítmény | 700 W | Várakozás a tesztre | |
Hatótávolság | 41 km | Várakozás a tesztre |
A tesztvezetéseink során mért valós eredmények.
További információ a tesztelésről Válasszon más járműveket az összehasonlításhoz.
Az adatok diagramokban, táblázatokban és teljesítményértékekben jelennek meg.
Válasszon más járműveket az alábbi választékból:
10 | 15 | 20 | 25 | 30 | 34,67 | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 → 10 1,40
| 0 → 15 2,63
| 0 → 20 3,96
| 0 → 25 6,05
| 0 → 30 8,59
| 0 → 34,67 19,78
| ||||||||||||
10 | 10 → 15 1,22
| 10 → 20 2,56
| 10 → 25 4,64
| 10 → 30 7,19
| 10 → 34,67 18,38
| |||||||||||||
15 | 15 → 20 1,34
| 15 → 25 3,42
| 15 → 30 5,96
| 15 → 34,67 17,15
| ||||||||||||||
20 | 20 → 25 2,08
| 20 → 30 4,63
| 20 → 34,67 15,82
| |||||||||||||||
25 | 25 → 30 2,54
| 25 → 34,67 13,73
| ||||||||||||||||
30 | 30 → 34,67 11,19
|
10 | 15 | 20 | 25 | 30 | 34,67 | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 → 10 2,61
| 0 → 15 7,03
| 0 → 20 13,66
| 0 → 25 26,73
| 0 → 30 46,29
| 0 → 34,67 148,33
| ||||||||||||
10 | 10 → 15 4,42
| 10 → 20 11,05
| 10 → 25 24,12
| 10 → 30 43,68
| 10 → 34,67 145,72
| |||||||||||||
15 | 15 → 20 6,63
| 15 → 25 19,70
| 15 → 30 39,26
| 15 → 34,67 141,30
| ||||||||||||||
20 | 20 → 25 13,08
| 20 → 30 32,63
| 20 → 34,67 134,67
| |||||||||||||||
25 | 25 → 30 19,56
| 25 → 34,67 121,60
| ||||||||||||||||
30 | 30 → 34,67 102,04
|
30 | 25 | 20 | 15 | 10 | 0 | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
34,67 | 34,67 → 30 0,16
| 34,67 → 25 0,51
| 34,67 → 20 0,85
| 34,67 → 15 1,20
| 34,67 → 10 1,54
| 34,67 → 0 2,24
| ||||||||||||
30 | 30 → 25 0,35
| 30 → 20 0,69
| 30 → 15 1,04
| 30 → 10 1,37
| 30 → 0 2,08
| |||||||||||||
25 | 25 → 20 0,34
| 25 → 15 0,69
| 25 → 10 1,03
| 25 → 0 1,73
| ||||||||||||||
20 | 20 → 15 0,35
| 20 → 10 0,69
| 20 → 0 1,39
| |||||||||||||||
15 | 15 → 10 0,33
| 15 → 0 1,04
| ||||||||||||||||
10 | 10 → 0 0,70
|
30 | 25 | 20 | 15 | 10 | 0 | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
34,67 | 34,67 → 30 1,36
| 34,67 → 25 3,90
| 34,67 → 20 5,92
| 34,67 → 15 7,53
| 34,67 → 10 8,59
| 34,67 → 0 9,33
| ||||||||||||
30 | 30 → 25 2,54
| 30 → 20 4,56
| 30 → 15 6,17
| 30 → 10 7,23
| 30 → 0 7,98
| |||||||||||||
25 | 25 → 20 2,02
| 25 → 15 3,63
| 25 → 10 4,69
| 25 → 0 5,43
| ||||||||||||||
20 | 20 → 15 1,61
| 20 → 10 2,67
| 20 → 0 3,41
| |||||||||||||||
15 | 15 → 10 1,06
| 15 → 0 1,80
| ||||||||||||||||
10 | 10 → 0 0,75
|
A tesztvezetéseink során mért valós eredmények. A lehető legtudományosabb megközelítést és professzionális mérési eszközöket használunk.
További információ a tesztelésrőlEgyéb paraméterek | |||||
---|---|---|---|---|---|
Jellemzők | A gyártó által megadott érték | ||||
Hossz | 113 cm | ||||
Magasság | 116,7 cm | ||||
Szélesség | 38,6 cm | ||||
Hossz összecsukva | 106 cm | ||||
Magasság összecsukva | 33 cm | ||||
Szélesség összecsukva | 14,6 cm | ||||
Motor típusa | szénmentes (BLDC) a kerékben | ||||
Akkumulátor típusa | Li-Ion | ||||
Akkumulátor gyártója | E-twow | ||||
Akkumulátor feszültsége | 48 V | ||||
Akkumulátor kapacitása | 7,8 Ah | ||||
Akkumulátor energiája | 374,4 Wh | ||||
Visszatáplálás | igen | ||||
Vezérlőrendszer | ujjkar | ||||
Tempomat | Nem | ||||
Sebességkorlátozás | igen | ||||
Elektromos indítás | igen | ||||
Erőátviteli rendszer | elülső hajtás | ||||
Első fék | erősítő | ||||
Hátsó fék | dob | ||||
Első kerék típusa | tömör | ||||
Első kerék átmérője | 8" | ||||
Hátsó kerék típusa | tömör | ||||
Hátsó kerék átmérője | 8" | ||||
Felfüggesztés | első és hátsó | ||||
Első felfüggesztés | rugó | ||||
Hátsó felfüggesztés | rugó | ||||
Világítás | elől és hátul | ||||
Féklámpa | igen | ||||
Max. terhelhetőség | 110 kg |
Egyéb paraméterek | |||||
---|---|---|---|---|---|
Jellemzők | A gyártó által megadott érték | ||||
Hossz | 113 cm | ||||
Magasság | 116,7 cm | ||||
Szélesség | 38,6 cm | ||||
Hossz összecsukva | 106 cm | ||||
Magasság összecsukva | 33 cm | ||||
Szélesség összecsukva | 14,6 cm | ||||
Motor típusa | szénmentes (BLDC) a kerékben | ||||
Akkumulátor típusa | Li-Ion | ||||
Akkumulátor gyártója | E-twow | ||||
Akkumulátor feszültsége | 48 V | ||||
Akkumulátor kapacitása | 7,8 Ah | ||||
Akkumulátor energiája | 374,4 Wh | ||||
Visszatáplálás | igen | ||||
Vezérlőrendszer | ujjkar | ||||
Tempomat | Nem | ||||
Sebességkorlátozás | igen | ||||
Elektromos indítás | igen | ||||
Erőátviteli rendszer | elülső hajtás | ||||
Első fék | erősítő | ||||
Hátsó fék | dob | ||||
Első kerék típusa | tömör | ||||
Első kerék átmérője | 8" | ||||
Hátsó kerék típusa | tömör | ||||
Hátsó kerék átmérője | 8" | ||||
Felfüggesztés | első és hátsó | ||||
Első felfüggesztés | rugó | ||||
Hátsó felfüggesztés | rugó | ||||
Világítás | elől és hátul | ||||
Féklámpa | igen | ||||
Max. terhelhetőség | 110 kg |
Egyéb paraméterek | |||||
---|---|---|---|---|---|
Jellemzők | A gyártó által megadott érték | ||||
Hossz | 113 cm | ||||
Magasság | 116,7 cm | ||||
Szélesség | 38,6 cm | ||||
Hossz összecsukva | 106 cm | ||||
Magasság összecsukva | 33 cm | ||||
Szélesség összecsukva | 14,6 cm | ||||
Motor típusa | szénmentes (BLDC) a kerékben | ||||
Akkumulátor típusa | Li-Ion | ||||
Akkumulátor gyártója | E-twow | ||||
Akkumulátor feszültsége | 48 V | ||||
Akkumulátor kapacitása | 7,8 Ah | ||||
Akkumulátor energiája | 374,4 Wh | ||||
Visszatáplálás | igen | ||||
Vezérlőrendszer | ujjkar | ||||
Tempomat | Nem | ||||
Sebességkorlátozás | igen | ||||
Elektromos indítás | igen | ||||
Erőátviteli rendszer | elülső hajtás | ||||
Első fék | erősítő | ||||
Hátsó fék | dob | ||||
Első kerék típusa | tömör | ||||
Első kerék átmérője | 8" | ||||
Hátsó kerék típusa | tömör | ||||
Hátsó kerék átmérője | 8" | ||||
Felfüggesztés | első és hátsó | ||||
Első felfüggesztés | rugó | ||||
Hátsó felfüggesztés | rugó | ||||
Világítás | elől és hátul | ||||
Féklámpa | igen | ||||
Max. terhelhetőség | 110 kg |
Egyéb paraméterek | |||||
---|---|---|---|---|---|
Jellemzők | A gyártó által megadott érték | ||||
Hossz | 113 cm | ||||
Magasság | 116,7 cm | ||||
Szélesség | 38,6 cm | ||||
Hossz összecsukva | 106 cm | ||||
Magasság összecsukva | 33 cm | ||||
Szélesség összecsukva | 14,6 cm | ||||
Motor típusa | szénmentes (BLDC) a kerékben | ||||
Akkumulátor típusa | Li-Ion | ||||
Akkumulátor gyártója | E-twow | ||||
Akkumulátor feszültsége | 48 V | ||||
Akkumulátor kapacitása | 7,8 Ah | ||||
Akkumulátor energiája | 374,4 Wh | ||||
Visszatáplálás | igen | ||||
Vezérlőrendszer | ujjkar | ||||
Tempomat | Nem | ||||
Sebességkorlátozás | igen | ||||
Elektromos indítás | igen | ||||
Erőátviteli rendszer | elülső hajtás | ||||
Első fék | erősítő | ||||
Hátsó fék | dob | ||||
Első kerék típusa | tömör | ||||
Első kerék átmérője | 8" | ||||
Hátsó kerék típusa | tömör | ||||
Hátsó kerék átmérője | 8" | ||||
Felfüggesztés | első és hátsó | ||||
Első felfüggesztés | rugó | ||||
Hátsó felfüggesztés | rugó | ||||
Világítás | elől és hátul | ||||
Féklámpa | igen | ||||
Max. terhelhetőség | 110 kg |
Teljesítményparaméterek | |||
---|---|---|---|
Jellemzők | A gyártó által megadott érték | Voltride független mérés | Értékelés |
Súly akkumulátorral | 13,2 kg | Várakozás a tesztre | |
Töltési idő | 4 h | Várakozás a tesztre | |
Max. sebesség a feloldás előtt | 25 km/h | Várakozás a tesztre | |
Max. tervezési sebesség | 35 km/h | Várakozás a tesztre | |
Csúcsteljesítmény | 700 W | Várakozás a tesztre | |
Hatótávolság | 41 km | Várakozás a tesztre |
Teljesítményparaméterek | |||
---|---|---|---|
Jellemzők | A gyártó által megadott érték | Voltride független mérés | Értékelés |
Súly akkumulátorral | 13,2 kg | Várakozás a tesztre | |
Töltési idő | 4 h | Várakozás a tesztre | |
Max. sebesség a feloldás előtt | 25 km/h | Várakozás a tesztre | |
Max. tervezési sebesség | 35 km/h | Várakozás a tesztre | |
Csúcsteljesítmény | 700 W | Várakozás a tesztre | |
Hatótávolság | 41 km | Várakozás a tesztre |
Teljesítményparaméterek | |||
---|---|---|---|
Jellemzők | A gyártó által megadott érték | Voltride független mérés | Értékelés |
Súly akkumulátorral | 13,2 kg | Várakozás a tesztre | |
Töltési idő | 4 h | Várakozás a tesztre | |
Max. sebesség a feloldás előtt | 25 km/h | Várakozás a tesztre | |
Max. tervezési sebesség | 35 km/h | Várakozás a tesztre | |
Csúcsteljesítmény | 700 W | Várakozás a tesztre | |
Hatótávolság | 41 km | Várakozás a tesztre |
Jót cselekszünk Önnek köszönhetően.
Vásároljon, és válassza ki, -fák ültetésével, -akkumulátorok újrahasznosításával vagy kerékpárutakkal akarja-e segíteni a környezetet. Mi is hozzájárulunk!A következő napokban felvesszük Önnel a kapcsolatot a részletek finomhangolása érdekében.
A következő napokban felvesszük Önnel a kapcsolatot a részletek finomhangolása érdekében.
We work hard to provide you the best experience possible.
A következő napokban felvesszük Önnel a kapcsolatot a részletek finomhangolása érdekében.
Sajnáljuk, nincs elegendő információ a megrendeléséről. shippingcontact_text2_order
shippingcontact_text1_recognition shippingcontact_text2_recognition
shippingcontact_text1_complaint shippingcontact_text2_complaint
Köszönjük az üzenetet. A lehető leghamarabb kapcsolatba lépünk Önnel.
Segítsen nekünk, hogy fejlődhessünk! Van bármilyen új javaslata?
Minden kedves szó, amit hallunk Öntől, boldoggá tesz minket. Lépjen kapcsolatba velünk.
Talált hibát a szövegben? Nagyra értékeljük, ha tudatja velünk.
Köszönjük az üzenetet. A lehető leghamarabb kapcsolatba lépünk Önnel.
A Voltride megújul Max Blinker néven
További információ