Terep
barát
Nagy
megbízhatóság
Magas
Erő

Terep
barát
Nagy
megbízhatóság
Magas
Erő

A Monster egy igazi szörnyeteg, amit kényelmes terepezésre terveztek. Ára attól függ, hogy milyen akkumulátort, illetve motorteljesítményt választunk hozzá. A rollert kényelmet fokozó üléssel látták el a hosszú, terepen megtett utakhoz, továbbá olyan kettős lengéscsillapítókkal, amik képesek ellenállni a durva kezelésnek. Viszonylag nagy súlya méretének és robusztusságának megfelelő.

`

SXT Monster

Új termék

Termékopciók
Teljesítmény: *
3000 W
- 1 Ft‎
Akkumulátor: *
576 Wh (48 V 12 Ah) Ólom-sav
- 1 Ft‎
960 Wh (48 V 20 Ah) LiFePO4
+ 168 425 Ft‎
1440 Wh (48 V 30 Ah) Li-ion
+ 244 960 Ft‎
alap ár

680 300 Ft‎Áfát tartalmazza

  • 3000 W
  • 576 Wh (48 V 12 Ah) Ólom-sav
  • 960 Wh (48 V 20 Ah) LiFePO4
  • 1440 Wh (48 V 30 Ah) Li-ion

- +

Legjobb ár garancia

Jobb árat talált?

Vegye fel velünk a kapcsolatot

A kiválasztott modell elérhetősége

A konfigurációtól függően változhat

Eshop
Már nem kapható
Tudjon meg többet
  • Élethosszig tartó 50% kedvezmény a szervizből
  • 10% kedvezmény pótalkatrészekre
  • 10% kedvezmény a tartalék akkumulátorból
  • Az első szerviz teljesen ingyenes
  • Kedvezmény a következő vásárláshoz
  • Ingyenes biztonsági ellenőrzések
  • Származási tanúsítvány
Minden fontos

Információk a termékről

 
Több infó

Ez a roller társai közt monster-trucknak számít elmosva az elektromos roller és a motorkerékpár közti határvonalat. Az extrém erős modellek csoportjába tartozik. Dönthetsz a 2000 vagy a 3000 W-os motor mellett. Három akkumulátor közül választhatsz attól függően, hogy mekkora súlyra és főképpen milyen nagy hatótávolságra vágysz. Ha a rollert az erősebb motorral szerelik fel, akkor akár 60 km/h-s sebesség elérésére is képes. Maximális hatótávolsága 65 km a 30 Ah Li-ion akkumulátor használata mellett.

Ez a roller biztosítja a kényelmes vezetést, mivel üléssel szerelték fel, ami meglehetősen ritka. A Monster olyan óriási, levegővel töltött kerekekkel rendelkezik, amilyeneket általában 4 kerekű terepjáró járműveken láthatunk, nem pedig rollereken. Ezek a kerekek igazán kényelmessé teszik a vezetést, segítségükkel a roller még a nehéz tereppel is el tud bánni. Hátsókerék meghajtású, az energiát egy láncon keresztül adja le. A kényelmet a mind elöl, mind hátul dupla lengéscsillapítóval rendelkező futómű biztosítja.

 

 

Teljesítmény és hatótávolság

Ezt a rollert 2000 W-os vagy 3000 W-os motorral lehet felszerelni. Az alacsonyabb teljesítményűvel 50 km/h, míg az erősebbel akár 60 km/h sebesség elérésére is képes. Tersmészetesen egy ilyen terepjáró roller esetében a motor teljesítménye fontos szerepet játszik az emelkedők leküzdésében. Ezért ha utad emelkedőkkel tarkított, vagy nagyobb a súlyod, akkor az erőteljesebb motort ajánljuk. A Monster teherbíró képessége 140 kg-ig terjed, ami a rollerek közt rekordnak számít.

Az erősebb motor azonban kicsit csökkenti a hatótávolságot, ezért a kevésbé erős motorral felszerelt Li-ion akkumulátor előnyösebb lehet, ha maximális hatótávra van szükséged. A különböző akkumulátorok és motorok nyújtotta távolságot a leírás végén található táblázatban összesítettük. A leghosszabb 65 km, ami a 2000 W-os motorral kombinált Li-ion akkumulátorral érhető el. Az erőteljesebb 3000 W-os motor választásával körülbelül 55 km-es hatótávolságra számíthatsz.

 

 

Kényelem

Nehezen elképzelhető, hogy a nagyméretű városi rollerek közt tudsz olyan modellt találni, ami nagyobb kényelmet és jobb teljesítményt nyújtana, mint az SXT Monster. Az óriási, levegővel töltött terepjáró CST gumik (145/70-6) növelik a vezetés kényelmét. Ráadásul mind elöl, mind hátul dupla lengéscsillapítóval látták el! A nyereg megfelelő stabilitást és kényelmes ülést biztosít még akkor is, amikor terepen hajtasz. Egyértelműen a kényelmesebb nyergek csoportjába tartozik. A kényelem és a megelégedettség érzetét tovább növeli a tény, hogy a rollert két tárcsafékkel szerelték fel. Természetesen mindez a kényelem, a felfüggesztés, a nagy akkumulátor és a fékek többletsúllyal járnak. Így a vezetőnek a választott akkumulátortól függően az akár 47 vagy 55 kg-ot is elérő nagyobb súlyt tolerálnia kell. Ekkora súly a könnyű rollerek csoportjából kizárja ezt a modellt. Nem valami kellemes élmény például megemelni vagy cipelni. Jobb, ha ezt két ember teszi. A rollert gázfogantyú vezérli, hasonlóan egy motorkerékpárhoz vagy quadhoz, ami még inkább kiemeli terepjáró jellegét és elmossa a roller és a motorkerékpár közti határvonalat.

 

 

Biztonság

A biztonság szempontjából az SXT Monster nagyon jól felszerelt. A két mechanikus tárcsafék könnyedén lefékezi a rollert, még olyan nagy sebességnél is, aminek elérésére ez a monstrum képes. A terepjáró gumik jó tapadást biztosítanak, habár aszfalton óvatosabbnak kell lenni. A futómű összesen négy lengéscsillapítót tartalmaz, ami nagy sebességgel haladva rosszabb felületen és nehezebb terepen is fenntartja a jó tapadást, így hozzájárulva nem csak a kényelemhez, hanem különösképpen a hatékony fékezéshez. A roller elöl állítható, dupla lámpákkal van felszerelve, míg a hátsó lámpa kombinált, így egyben féklámpaként és indexként is működik. Ráadásul a kormányról egyszerűen és kényelmesen vezérelhető irányjelzőket a modern autókra jellemző elegáns dizájnú, gyönyörű mozgáseffekttel látták el. A roller kulccsal rendelkezik, ami nélkül nem lehet elindítani, továbbá visszapillantótükrökkel, amik benne vannak az árban, így nem járnak extra költséggel. Ha vezetés közben nincs rájuk szükséged, akkor könnyen el tudod távolítani őket, így például egy balesetben nem sérülhetnek meg.

 

 

Dizájn

A SXT Monster kétségtelenül egyedülálló. Az órisái terepgumik mindenki figyelmét felhívják arra, hogy ez nem egy kicsi városi roller, hanem egy teljes értékű terepjáró. Bár ez egy masszív roller, az SXT dolgozói mégis gondoskodtak arról, hogy kialakítása korszerű legyen. A teleszkópos, állítható kormányoszlop formája elegáns, illik az ülés rúdjához és a visszapillantó tükrökhöz. A hátsó LED-lámpa modern kialakítása a látványos irányjelzőkkel kombinálva sci-fis jelleget kölcsönöz a rollernek, ami ellentétben áll a minimalista kormánnyal. A kábelezést viszonylag jól elrejtették a roller testében, ami így letisztult, elegáns látványt nyújt. Az állítható fényszórók gyönyörűen illenek a két elülső ezüst lengéscsillapítóhoz. A piros fékdobok szépen kihangsúlyozzák a roller egységesen sportos jellegét. A gép menet közben csak úgy vonzza a járókelők kíváncsiságát. A hab a tortán az SXT logóval ellátott formatervezett fa állvány, ami valódi fából készült, és igazán egyedi megjelenést kölcsönöz ennek a rollernek.

 

 

Használat és praktikum

Portfóliónkban ez az egyik legnehezebb roller, így aztán nem lehet könnyen hordozhatónak leírni. Készülj fel arra, hogy a roller a mozgatásához két emberre van szükség. Habár a kormányoszlop összecsukható és az ülés is levehető, a roller így is meglehetősen nagy marad, és szállítása elég nagy csomagtartót igényel. Azonban ha ez nem jelent komoly gondot számodra, és nem tervezel gyakran utazni vele, akkor mind terepen, mind autótúton nagyszerű kényelmet nyújt, továbbá megfelelő hatótávolsággal és teljesítménnyel jutalmaz meg. Nem csak rossz utakon vagy terepen állja meg a helyét, hanem az emelkedőket is képes megmászni. Ha garázsban vagy egy kisházban tartod, akkor nem akarsz másképp utazni majd, mint ezzel a rollerrel. Akár a hegyekbe mész gombászni, akár egy rétre vagy egy mezőre, vagy csak elugrasz a boltba vagy étterembe mész vele, úti célodat mindig mosolyogva éred el, kényelmesen, csendesen és károsanyag-kibocsátás nélkül. Ezt a csendet sok olyan vásárló tartja nagyra, akik nem akarják zajos belső égésű motorral megzavarni a szomszédok vagy az állatok nyugalmát. Az SXT Monstert vezetése közben csak az elektromos motor zümmögését és a lánc halk csörgését hallod.

 

Értékelésünk

Feltéve, hogy nem kell gyakran cipelned, és egy garázsban vagy egy kisházban kényelmesen fel tudod tölteni, akkor tágabb környezetedben ez a roller válik fő közlekedési eszközöddé. Az általa nyújtott kényelem kedvedre lesz az aszfaltozott és a földutakon, ahogy terepen is. Úti célodat minden alkalommal arcodon széles mosollyal éred majd el. Pontosan ez történik, amikor ügyfeleink visszatérnek minden egyes próbaútról. A Monster nem csupán az adrenalinról szól, hanem a kényelemről is, amelyet kiemel az a tény, hogy üléssel szerelték fel. Ha adrenalinnal felpörgetett terepélményre vágysz, de ülés nélkül, nézd meg a ZERO 11X, ZERO 10X és INOKIM OXO modelleket is, amik terepabroncsokkal is elláthatók, és még extrémebb jellemzőkkel bírnak a sebesség és a hatótávolság szempontjából. Az imént említett modelleket nem lánccal szerelték fel, hanem a kerékagy belsejében elhelyezett motorokkal, ami eggyel kevesebb gondot jelent a tulajdonos számára (lánc kenése). Könnyebben hordozhatóak és kompaktabbak. Ezek a gépek 2x2 kerék meghajtásúak, ami azt jelenti, hogy mindkét kereküket külön motor hajtja meg. Nem arról próbálunk azonban meggyőzni, hogy ne vásárold meg a Monstert. Ez az egyik kedvenc modellünk, felülmúlja azt, amire tervezték. Ezért ha olyan kényelmes, üléssel rendelkező rollert keresel, ami elegendő teljesítménnyel és hatótávolsággal, továbbá terepjáró képességgel bír, akkor pontosan az SXT Monsterre van szükséged. A kérdés tehát nem az, hogy melyik modellt és melyik gyártót, hanem hogy az új Monsteredhez melyik motort és melyik akkumulátort válaszd.

Jellemzők összehasonlítása motor és akkumulátor szerint

Teljesítmény Akkumulátor Súly Hatótávolság Sebesség Töltés
2000 W Ólom 55 kg 30 km 50 km/h 8 h
3000 W Ólom 55 kg 25 km 60 km/h 8 h
2000 W LiFePO4 47 kg 45 km 50 km/h 10 h
3000 W LiFePO4 47 kg 38 km 60 km/h 10 h
2000 W Li-ion 47 kg 65 km 50 km/h 6 h
3000 W Li-ion 47 kg 55 km 60 km/h 6 h

 

Szerviz

Mi vagyunk az SXT márka legnagyobb hivatalos importőre és forgalmazója egész Kelet-Európában. Szervizközpontunkban garanciális és a jótállás lejárta utáni szervizelést biztosítunk. A legtöbb alkatrész megtalálható raktárunkban. A garanciális és a jótállás lejárta utáni javítások tanúsított szolgáltatója vagyunk, így a roller vásárlásakor nem kell a szervizelés vagy az alkatrészek elérhetősége miatt aggódnia. A gyártó közvetlen képviseletének köszönhetően bonyolultabb javításokkal és diagnosztikával is foglalkozunk.

 

A márkáról

A 2005-ben alapított SXT az egyik legrégebbi elektromos rollermárka a világon. A kevés, európai székhelyű gyártók egyike. Központja Németország déli részén, a svájci határ közelében található, Rheinfelden városában, ahol az értékesítési részleg, a tervezői csoport, valamint a központi szerviz és raktár a vállalat tulajdonában lévő épületben van, ami több mint 3 000 m2 területet foglal el. Az SXT stratégiája a helyi képviseletek létesítése, amivel ügyfeleinek saját régiójukban és saját nyelvükön tudja biztosítani a tanácsadás és a szolgáltatások folyamatos elérhetőségét, hogy ne távolról, az interneten keresztül kelljen megoldaniuk minden problémát. A Max Blinker a legnagyobb ilyen jellegű képviselet Közép-Európában. Maga a termelés a Kínában található kilenc gyárban zajlik, amiket az SXT gondosan választott ki a magas színvonalú, minőségi termelés érdekében. Évente több mint 10 millió egységet állítanak elő. Az SXT biztosítja a rendszeres ellenőrzést és a gyártási folyamatban való jelenlétet, hogy eleget tegyenek az SXT beszállítói által előírt magas követelményeknek. Valamennyi SXT termék megfelel az európai szabványoknak (például CE, ROHS, IQC, IPQC vagy FQC). Belső vizsgálatokkal rendszeresen ellenőrzik, hogy megfeleljenek azoknak. Biztos lehetsz tehát abban, hogy eredeti SXT termékek vásárlásával kiváló minőségű rollert kapsz kézhez, amit az SXT saját márkanevével szavatol. A Max Blinker csak az európai központi raktárból származó eredeti SXT termékeket árulja, így képes garantálni azok eredetiségét. Az SXT tulajdonosával jó közvetlen kapcsolatot alakítottunk ki, és gyakran látogatunk el a céghez személyesen. Éppen ezért megerősíthetjük, hogy saját tapasztalataink alapján az SXT márka komolyan veszi az egyéni elektromobilitást, és ugyanolyan szenvedéllyel és lelkesedéssel hisz ennek a közlekedési módnak a jövőjében, mint ahogyan mi magunk is.

 

9/10
Kényelem
3/10
Karbantartás
60 km/h
Sebesség
47 kg
Súly
3000 W
Teljesítmény
65 km
Hatótávolság
Hátsó felfüggesztés
Felfüggesztés elöl
Jól kezeli a terepet
Hegymenetre képes
Hidraulikus első fék
Motor hátul
Extrém teljesítmény
Első világítás
Hátsó fényszórók
Hidraulikus fék hátul
Légkerekek
Kiváló ár/teljesítmény arány
A Max Blinker ajánlja
Magas fokú megbízhatóság
Levehető ülés
Zéró Start
 
Adatlap
A műszaki jellemzők a termék konfigurációjától függően eltérőek lehetnek. Előre beállított paraméterek használata a konfoguráció során.
Teljesítményparaméterek
Jellemzők A gyártó által megadott érték Voltride független mérés Értékelés
Súly akkumulátorral 47 kg konfigurációtól függően -tól -től 47 kg nak,nek 55 kg Várakozás a tesztre
Töltési idő 10 h konfigurációtól függően -tól -től 6 h nak,nek 10 h Várakozás a tesztre
Max. sebesség a feloldás előtt 25 km/h Várakozás a tesztre
Max. tervezési sebesség 60 km/h Várakozás a tesztre
Teljesítmény 3000 W Várakozás a tesztre
Hatótávolság 65 km konfigurációtól függően -tól -től 25 km nak,nek 65 km Várakozás a tesztre
 
Adatlap
A műszaki jellemzők a termék konfigurációjától függően eltérőek lehetnek. Előre beállított paraméterek használata a konfoguráció során.
Egyéb paraméterek
Jellemzők A gyártó által megadott érték
      Hossz 135 cm  
      Magasság 99 cm  
      Szélesség 64 cm  
      Hossz összecsukva 135 cm  
      Magasság összecsukva 57 cm  
      Szélesség összecsukva 35 cm  
      Tengelytávolság 102 cm  
      Hasmagasság 16 cm  
      Motor típusa lánccal  
      Akkumulátor típusa Li-Ion konfigurációtól függően: Li-Ion, Ólom-sav  
      Akkumulátor feszültsége 48 V  
      Akkumulátor kapacitása 30 Ah konfigurációtól függően: 12 Ah, 20 Ah, 30 Ah  
      Akkumulátor energiája 1440 Wh konfigurációtól függően: 576 Wh, 960 Wh, 1440 Wh  
      Visszatáplálás nem  
      Vezérlőrendszer forgassa el a fogantyút  
      Tempomat Nem  
      Sebességkorlátozás igen  
      Elektromos indítás nem  
      Erőátviteli rendszer hátsó hajtás  
      Első fék hidraulikus tárcsa  
      Hátsó fék hidraulikus tárcsa  
      Első kerék típusa levegős belső tömlő  
      Első kerék átmérője 14,5"  
      Hátsó kerék típusa levegős belső tömlő  
      Hátsó kerék átmérője 14.5"  
      Felfüggesztés első és hátsó  
      Első felfüggesztés kettős lengéscsillapító  
      Hátsó felfüggesztés kettős lengéscsillapító  
      Világítás elöl, hátul és fék  
      Féklámpa igen  
      Max. terhelhetőség 140 kg  
Elégedett vásárlók

Vélemények

Jót cselekszünk Önnek köszönhetően.

Vásároljon, és válassza ki, -fák ültetésével, -akkumulátorok újrahasznosításával vagy kerékpárutakkal akarja-e segíteni a környezetet. Mi is hozzájárulunk!
Kosárhoz Ön által hozzáadva
Mennyiség
Összesen
0 termék van a kosaradban 0 termék van a kosaradban
Összesen (áfát tartalmazza)
Vásárlás folytatása